teman2....

Wednesday, March 9, 2011

buah rotan

as salam sume

nyeh3, pe kabar sume.... lama kemalasan menguasai diri aku
kali nih nk cite psl kudapan feveret aku... yg aku tak reti n tak kuasa nk bt
tp best sbb dh tau kt mana nk cari yg sedap camni...

buah rotan yg baru di buat sedap n ranggup

8 comments:

mamasuri said...

mana nyer??
nak gak rasa..
dah lama tak makan ni...

Lelord said...

huhuhu makan ni masa kecit2 jek kot

norhidana said...

emy- esok yek.... aku membawak nyer

k lelord- heheheh skrg nih dh tak mkn ke kak? sedap....

zee nazeri said...

Ni perisa ori kan? perisa kari lg beshhh..

norhidana said...

k zee- ada ke perisa kari?kt pasar tani tuh ada perisa ori ni je... suke mkn tp tak pandai bt beli jelah jwb nyer... kt mana akak jmpa perisa kari tuh?

Citarasa Rinduan said...

sayangku,,,mana menghilang??
mujur kamu masuk citarasa rinduan..
kalau tak..kak ayu tak perasan..

alahai..sedapnya kunyah kudapan tu time tegok tv..bawa pulak air cappocino panas...yammi!

norhidana said...

k ayu- heheheh dana nih skrg nih asik ber mc je kak, itu yg kadang sunyi sepi jap hehehe...
tp ada masa dana msti melawat citarasa rinduan

heheheh buah rotan ni mmg feveret all time kak,skrg asik aku capucino je ye kak hehehe

NM02 said...

menu utama bila nak sambut raya.. suker suker suker