teman2....

Thursday, March 31, 2011

kuih gandus betul ke?....

as salam...

korang ingt tak ada cite psl kuih gandus ke gandas ke kuar kt majalah 3, psl kuih yg intinyer nenas n di jual kt pasar keramat... aku nk cite sblum2 nih aku n emy mmg selalu lah layan ikan bakar kt psr keramat tuh, n selalu lah nmpak gerai kuih gandus tuh tp tak penah try nk beli... selalu ada gk org tunggu tp dlm 3-4org gitu lah
tp sejak dia kuar kt majalah 3, dia nyer pelanggan bukan btambah seganda tp berganda2... sbb aritu aku tgk org beratur bukan main panjang... ish2... mmg terkenal btl dh makcik ngn pakcik yg jual kuih tuh...

masa tu tgh pns2 nk amik gambar pun tak berapa best... tp korang tgk lah

7 comments:

zee nazeri said...

Wahhh!!untung pkcik ngan mkcik tuh..
Camner rasenyer kuih tu eh..mcm sodap jer nampak..

norhidana said...

k zee- dana pun tak penah try kak, penah masa tu nk try beli tp makcik tu ckp lama lg baru msk... dia mmg amik masa skit n kami pun nk tunggu lama so tak beli lah, tak lama pastu dh kuar majalah 3 n trus la ramai gini org nyer... tp tanya2 kwn katanyer sdp

NM02 said...

ikan bakar pasar keramat mmg terbaik dari dolu sampai skang...

eh dana, awak dok maner? [ reply kat komen kite ]

☆ lieya latif ☆ said...

AKU ADE TGK majalah 3 pasal kuih ni dana.....aku tgk pun teliur...tapi ku tahan hati nie....kang jenuh laa aku sampai nak keramat kikikik.....

norhidana said...

k nieza- hehehe betul kak saya setuju

lieya-heheheh itulah, aku ckp ngn emy nyesal aritu tak tunggu nk beli kuih tu, sbb lps kuar majalh 3 mmg tak sanggup nk beratus panjang gile

Marsha~ said...

ingaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttt!!!!!! sedap ke???? best sangat ke???

norhidana said...

marsha- tak tau lah sedap ke tak sbb tak sempat nk mencuba... best tu tak tau lah tp tgk pada ramai yg membeli... mungkin best tuh