teman2....

Monday, December 27, 2010

ujung minggu di pt kahar

asalam sume...

sihat sume hendaknya ye, mcmne ngn ujung minggu korang?nk cite yg ujung minggu lps aku balik kg kt pontian johor,dr jumaat sampai ahad duk jln n mkn je kejenyer... mmg best betul lah... jom la lyn menu2 aku time kt kg,temasuk la mana menu2 yg beli kt pasar lambak, (kalu kt tmpt aku pasar mlm diaorang panggil pasar lambak)...

menu jumaat...

burung puyuh goreng...


dpt gk aku cari nasi ambeng kt psr lambak tuh


rojak petis,ada kt johor je kot


 sabtu lak

dpt gk mkn siput sedut msk lemak nih...

nasi ambeng original mkn dlm talam

p/s: ni antara makanan yg nk sgt2 aku mkn... dpt gk rasa cam best tul

5 comments:

emy/mamasuri said...

wah..puas hati betul balik kg..
abis sume khatam yek..
siput sedut tu bt aku terliur lah wei..
nak beli tak sedap..
adoiiiiiiii

norhidana said...

emy- ye ye sume dpt mkn puas hati... hehehe minggu nih edy tak blik tak dpt lah aku nk mkn best2 uhuk

Marsha said...

ciput ceduuuuuuuuuuuttt!!!!

norhidana said...

marsha- hehehe mmg best

hatim AR said...

nasik ambeng feveret saya kak!kata pun mak orang jawa