teman2....

Tuesday, December 21, 2010

jubah putih balqis

Asalam sume...

akhirnya jubah putih siap jugak n selamat aku pos kan semalam,hrp2 blh sampai arini lah jubahnyer... dsign nyer agak simple ikut pd tuan nyer baju yg nk tema kaler biru+silver tp aku tambah pink... nk bg lg comel...
jom layan bunge2 nih...




kt bahagian tgn


bahagian leher,simple je

p/s: sorry ek korang sejak dua menjak nih mls nk amik gambar ngn dslr canon tuh, so amik ngn nokia aku je itu yg kalu gambar senget2 tuh sorry ek...

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam..
dana....
tu dia...
adeh2x..jeleslah lawa gile jubah tu..
kak nak gak..
tahniah..semakin cantik hasil kreativitimu

Lelord said...

rajinnya...adeh mau hancur kain kalau akak buat ni

Lelord said...

akak tag dana

http://canteek-selalu.blogspot.com/2010/12/wardah-ilmu-first-giveaway.html

norhidana said...

k ayu- tq kak... hehehe cpt2 antar kt dana baju blh dana try bt kt akak lak heheheh

k lelord-
hehehe ni pun dh kire mls dh ni kak,makin lama makin mls nth le...
tq sbb tag dana...

zee nazeri said...

Mashukkk..side income lumayan nih..

norhidana said...

zee- hehehe blh la utk part time income..
tp kalu dh datang mls.. itu yg payah skit

Yan said...

Salam kenal,


cantik nya hasil kerja. Berapa upah ek?

norhidana said...

yan- salam kenal
time kasih... upah ikut pada dsign.. kalu yan berminat bgtau saya nnti saya email saya nyer contoh dsign yg ada