Friday, December 17, 2010

gambar2 yg tertangguh

sejak ada sindrom mls nih, nk upload gambar pun mls, lg2 lah bile fb kt ofis kene block... dpt online rehat je itu pun cam tak nk bg je kan....
n sedikit kemalasan diri aku sndiri, bile dh agak rajin nihi nk letak gambar manik yg aku smpt siapkan dlm bulan nih..
skrg nih tgh nk siapkan 1 jubah yg nk dihantar ke kerteh...skrg nih walaupun ngn seribu kemalasan aku gagahkan diri gk utk siapkan jubah itu



ini baju kwn aku dr BP...

baju k watie, nk yg simple sgt2


ini lak baju kwn aku dr ptrajaya, natalia
.

9 comments:

  1. CANTEK....gigh mak yong sorang ni jahit manik...kalo aku sure dtg morning sickness mabuk2 aku hahaahaha....

    ReplyDelete
  2. lieya- nk wat camne wei... tepaksa jugak siapkan kalu tak kang lg haru... heheheh
    nsb aku takde mabok2 lg skrg nih

    ReplyDelete
  3. ler, bila pulak tur tudung dan baju kak ayu????

    ReplyDelete
  4. k ayu- tunggu akak nyer tudung n baju sampai heheheh

    ReplyDelete
  5. hi.. salam kenal dari saya. jom tukar link.. saya dah follow awk.. kalu sudi, follow balik ye.. maceh..

    jgn lupe tau(^_^)

    ReplyDelete
  6. NMO2- salam kenal... insyallah blh

    ReplyDelete
  7. uik... jgn luper tau... maceh sudi komen n3 kite

    ReplyDelete
  8. NMO2- heheh saya dh letak pun blogk awak kt dlm senarai blog saya... no worry saya akan rajin menjengah hehehe...

    ReplyDelete
  9. woaaahhh.. sy rajin gak jahit manik2 ni time raya.. tp cepat nau manik2 tu tercabut.. sakit hati btol

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...