Monday, August 20, 2018

Paksu datang rumah

As salam semua kwn2,


Adik bongsu aku ni yang paling jarang dtg umah aku kt kl, ni 1s time dia dtg sendiri.... sebelum2 ni ngn family.  Dia tgh cuti semestar n sebelum tu ada lawatan ke kl dari terengganu.  Tu yang singgah umah kakak2 nya.  

Ni lah satu2 nya adik lelaki aku, si bongsu dan si galah

Dia sampai petang sabtu, ddk umah maktek dulu aka adik aku no 3, pagi ahad baru sarap sama.. pastu lepak lak umah kakak nya

Selasa pagi nnti baru balik ke kampung dgn bas

Pagi ahad tu ajak sarapan sama2 kt kedai Pak Long.... ngn family maktek sekali

mula2 si aisyah tu nngis je bila nampak paksu, tp pagi tu dh geng

dia tarik paksu suruh tunduk sbb dia nk cium pp paksu

selalu si aiyan yg wrestling paksu nya ni klu kt kampung

lps bfast singgah rosyam mart, tanya dia nk suruh kakak msk apa2 tak...
ikut la, ikutla... bila kakaknya suruh bgtau betul2... katanya msk ayam yg ada kentang tu
ayam bakar mayo... kentang lebih sbb dia suke mkn kentang

petang tu... buat cocktail... mkn time2 musim panas mmg nikmat 
dia suruh kakaknya mskkn ayam bakar mayo, pastu dh sudah mkn... ini lah kejenya


7 comments:

- dieyana - said...

hhhaha, kekenyangan pak sue nya dek penangan ayam tuu...

norhidana miswan said...

Dieyana- itulah, siap ratah2 ayam ngn kentang beberapa kali.... akak mmg suke mskkn kalu adik2 minya

Mrs. A said...

Tingginya Pak Su dia tu hhehehe

norhidana miswan said...

Mrs. A - tulah dia mmg kami panggil galah.... kakak2 yg pendek2 semua

aizamia 3 said...

Itu biasa.. hehehe.. ;)

owh.. rindunya dengan dak Aiyan.. nak jumpa dia lagi nanti.

norhidana miswan said...

k Aizamia- heheheeh... insyallah klu ada cuti2 kita jumpa ye kak

hainom OKje said...

Bestnya ada kakak boleh manja manja.... boleh mintak masakkan... Tengok ayam bako mayo tu teringat yg hakak pernah try dulu Dana.... lama tak buat.