Tuesday, August 7, 2018

Program Wang Saku ke MyTown

As salam semua kwn2,

Maaf ye kwn2, sbb nya dr minggu lps mmg ke laut ntry2 aku kt blog nih, udahla mmg tak ramai yg jenguk n komen... tuan nya blog pun malas bt ntry hehehhe... ke laut sungguh

Kita mula pasal cerita minggu lepas, si aiyan ada program wang saku kt Mytown.... cikgu bgtau suruh bg duit saku minimum rm10. 

Tp aku suruh edy bg duit lebih la, edy bagi rm20 kt cikgu kelas dia untuk dia belanja.  Sbb nya aku risau kalau la tak cukup nnti mcmne, paham bebeno perangai si rayyan izzan tuh. 

Sekali, time tgri tu aku nk amik la, udahla kul 2 petang baru sampai... dkt sejam jgk menunggu kt sekolah, pulak tu duit belanja terlebih, siap berhutang rm16.70 kt cikgu kelas dia huhuhu 

Cikgu dia kata, rayyan nk beli jgk kereta tu puan, saya dh pujuk2 pun dia nk beli jugak... takpe saya bayarkan dulu.... masa tu dalam hati ku berkata, 
mcmne lah rupa kereta tu, besar kot sbb tu dia nk beli sangat.

Udahla di bawaknya supink kt mytown, kt parkson pulak tu huhuhu mmg tak cukup lah rm20 tuh


kul 1lebih mama nya dh numggu kt paking, sekali kul 2 baru sampai

ni antara hasil tangkapan
ni je pun sampai dh rm 30++

ni lah kereta yg dia beli... sebijik kecik dh rm25

aduhai, kecik comei gini je kereta dia rupanya



alahai... rayyan izzan2

gelak jelah kami

sabar je cikgu dia klu ngn mama papa mmg tak dpt lah mainan banyak2 tuh... lagi2 kereta mahal gitu

ni lah dia... comei lote je kan

diaorang mmg selalu buat aktviti ngn baju kuning...  si aiyan ada dkt cikgu kelas dia yg baju minion tuh


5 comments:

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...