teman2....

Wednesday, August 8, 2018

Konvo politeknik mak yan Nurul Atikah

As salam semua kwn2,

Salam rabu ye semua

Hari ini teruk benar rasa, badan tak berapa sihat.... selesema, dari mlm tadi hidung srot2..
pastu dr kelmarin jgk dah mula batuk2, aku dh risau kalau demam lak.  selalunya bila selsema+batuk tak lama tu demam lah... ni pun dh rasa tak sedap badan... 

Sabtu baru ni kan konvo adik no 4 kt politeknik nilai, alhamdulillah siap dapat anugerah dekan (di panggil ANUGERAH KETUA JABATAN)

Jom lah kite layan gambar sambil baca caption, aku yg tak larat nk bebel panjang2 kt sini

Lps ni tinggal tunggu adik bongsu yg kt Unisza abis belajar, kakak2nya sibuk nk jln2 terengganu lak


ini lah budaknya.... nurul atikah binti mohd miswan

ni maktek, adik no 3 aku.... ibu farah aisyah

family 3 budak gemuk hehehehehe

bukan main mahal bunga2 kt sini... tp cantik je semua kt mata aku

siap ada mentadak mentadu lg.... bunga ni sejambak rm90 ko... fuhhhh

kami kongsi 3 beradik belikan bunga nih.... 

Lps keluar dari dewan konvo, mak ngn makngah pusing2 cari makanna... lapo lah tu

adik no 2 aku... makngah, saja teringin nk memakai jubah adik nya 


betapa tinggi nya dia kan


gambar ngn mak, abah tak ikut

11 comments:

wahida said...

kalau time convo mmg mahal giler kan bunga/coklat...sabo je la...grrrr...
anyway, adik beradik ko semua pompuan ye dana...

Norhayati Mohd Isa said...

Tahniah buat Atiqah..
Lepas sibuk mencari kerja lah pulak..

Syafakillah dana
Moga cepat sembuh..

Warisan Petani said...

Tahniah buat yag diraikan.

aryan azra said...

semoga dana diberikan kesembuhan ye, moga sihat2 hendaknya.

tahniah buat adik dana, semoga lebih berjaya dimasa akan datang

Ksjb @ kerjasendirijb said...

Biasa orang jual barang kat konvo memang mahal giler. Entah berapa sewa sampai dahsyat sangat harga dorang jual.

Semoga cepat sembuh ya. Sakit-sakit pun jenguk jugak anak konvo.

ShirVen said...

Sesambil support adik turut kumpul sfamily. Seronok 😊😊 tahniah tuk adik sis

Akashah Kassim said...

Tahniah
Dpt AKJ Lagi tu

norhidana miswan said...

k Wahida- tulah kak, tp beli jgk bt hepi2 org konvo, ada lelaki sorang yg bongsu kak tp dia takde sekali

k Norhayati- mekasih kak, ye kak dh lama tak demam... rasa teruk bebeno rasanya

wak WP- mekasih wak

k Aryan Azra- mekasih kak.... utk dua2 tuh

Ksjb- tulah, tp msti masyuk yg jual bunga tuh... harga berganda2 kn... itu adik saya bukan anak...

Shirven- betul tuh, seronok bila dpt kumpul2

Akashah- mekasih, dia pun tak bgtau dpt AKJ... time nk msk dewan tu baru dia kuarkan medal dia... tumpang bangga kakak2nya

mrhanafi said...

tahniah ..untuk adik akak..

moga terus sukses dalam hidup..

semoga kembali sihat juga selepas demam

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah tahniah buat adik akak sebab dapat anugerah dekan

aizamia 3 said...

Tahniah Atikah.. ;)