Friday, August 17, 2018

oppo a3

As salam semua kwn2,

Awal bulan 8 aritu, ada org celcom bt promo kt opis aku.... 

Promosi untuk guna line @postpaid celcom, aku mmg pakai lama dh line celcom... tp ada aritu kalau isi borang n ikat kontrak 2 tahun boleh dapat hp free.

Aku pun terus isi borang pastu tunggu lah dlm awal minggu baru ni sampaila hp nya.... 
Mmg menggoda mata aku, lagi2 dia dual kamera... tp, aku dh bagi kt papa aiyan... 

besar jgk...  color dlm nya lawo

casing nya cantik.. merah menyala

5 comments:

  1. Oppo gambo cantikkan Dana... lepas ni sakanlah Edy selpie nampaknya hihi

    ReplyDelete
  2. Berbaloi beli.memg best oppo nih.Gambr cantik sgt

    https://www.celikvitamin.com/blog/pengedar-youth-skincare-shaklee-seluruh-malaysia-sabah-sarawak/

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...