Friday, December 8, 2017

Saya nk jadi......

as salam semua kwn2,

Akhir bulan november aritu kn mama tak sihat sgt lg, aiyan ada aktiviti bday beramai2 ngn tema 
Cita2 saya....  jd dia kene pakai baju ikut tema... 

papa dh pening2... mama senang je, suh dia cari tali tie pastu pakai ngn kemeja n sluar slack... jd ala2 cikgu.... abis cite... 
Cikgu ada jgk bt swa baju rm20 sehelai, rasa tak berbaloi lak... beli tali tie tu baru rm5. boleh pakai lg bila2 hehehh.


Ada gaya cikgu tak? hhehhehe si hensem mama

12 comments:

aryan azra said...

ensem la cikgu aiyan

Mommy Cici said...

wah ada gaya la cikgu hensem.

kalau anak Cici nak jadi bomba. parah jugak nak mencari baju bomba T_T

Puan Wawa said...

ENSEM cikgu Aiyan..")

Warisan Petani said...

Mudah2an jadi kenyataan.

NanyFadhly said...

Hehehe..comel nya Cikgu Aiyannn!!!! ada gaya dah tuh.

wahida said...

kreatif ko dana...ok sgt modal rm5 je...dapat dah jadi cikgu hensem...

amboii cikgu kemain sewa sampai rm20...huhu...

adarnadzmie said...

cikgu encem ni..

aizamia 3 said...

Aiyan yang comel.. acik nak jumpa.. ;)

Norhayati Mohd Isa said...

Ensem cikgu ayyan..
Ada tokoh cikgu BI ni..

Mimi Azirah said...

Cita cita kalau cikgu la paling senangkan

hainom OKje said...

Seriousnya muka Ayan. Sajak sangat tu jadi cikgu disiplin hihi

TukangKebun said...

Memang ada gaya cikgu!