Monday, December 4, 2017

mencari aura yg hilang

as salam semua kwn2,

maaf minggu lps kejap ada kejap takde, aku keje tp aura msh tak jumpa yg ok lg... diri masih terbawa2 ke tidaksihatan lg... masih mencari aura diri yg hilang.

Tak perlu aku cite kt korang sakit aku, tp mohon korang doakan kesihatan aku ye, moga sembuh n sihat spt sediakala.


tempat yg paling aku fobia

hari ke berapa entah... dh hampir give up masa nih

lps seminggu ddk ward, seram lak tgk

aduhai

nk wat camne kan redha je

mlm ke 5 ke mlm ke 6 msk darah sbb hb rendah

mmg tak lena tido lah mlm tuh...

gambar minggu lps, masih nmpak muka seposen... aku masih mencari aura yg hilang

10 comments:

  1. Semoga aura itu segera datang kembali... :)

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan urusan dana dan sembuh dari segala penyakit... moga aura itu cepat kembali

    ReplyDelete
  3. Patutlah tak de sunyi je blog....
    Sapa sapa pun fobia duk sepital Dana oiii.... Hakak cukuplah kot duk sepital masa beranak tu kalau boleh tak mo duk sepital lagi dah.

    Alhamdulillah dah keluar wad...moga semuanya baik baik aje ye Dana.
    Biasalah kena cucuk Dana, mmg lebam teruklah...

    ReplyDelete
  4. Semoga dah pulih seperti sediakala.
    Jagalah kesihatan dan pemakanan.

    ReplyDelete
  5. Ya Allah kenapa Tu? Syafakillah ye semoga Allah memberikan kesembuhan

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh kak

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah ko dah kuar wad...takmo sedih2..takmo stress2 tau...semua orang ada dugaan masing2...ko chill je okay...aku nak dana yang dulu..yg ceria..yang macam mak datin tu...meh sini nak muah ciked...

    ReplyDelete
  8. Ya Allah sampai lebam.Semoga akak terus sembuh

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...