teman2....

Thursday, July 28, 2011

Rayyan Izzan bin Mohd Rohaidi

Rayyan Izzan atau Aiyan



as salam sume kwn2,

maaf lah terlalu lama aku menyepikan diri, 8hb julai aku ada chekup kt antenatal hkl n terus kene tahan sampai tarikh bersalin paksa aku, 12hb julai, utk dipendekkan cerita  setelah gagal IOL @ induce ngn 2biji ubat aku selamat di caesar pada 15julai 2011 pd jam 10.13pg keluarlah Aiyan... dengan berat 2.48kg.
3hari duk wad aku terus balik berpantang di kg pada ahad, so, skrg nih aku ada kt kg, di ayer baloi, pontian johor..

9 comments:

Kakzakie said...

Alahai leganya dapat tengok Aiyan Dana. Kakak ingat Dana kata akan berpantang di Pontian. Air Baloi rupanya.... Puasa nie masih bercutilah Dana kakak rasa kan... Tak apa bila dah bersih kelak gantilah ye...

Tahniah Dana... Moga Aiyan jadi anak soleh dan mudah dijaga.... Bila dah sihat betul tunjuk lagi gambar-gamabr dia ye...:)

mamasuri said...

muka aiyan sebiji muka ko dana...
hehehe...rehat puas2 tau..

Citarasa Rinduan said...

Tahniah buat dana dan edy


comelnya rayyan izzan...
sangat2 cumil..

sayang.. jaga diri ya, jgn makan y pedas2 dan gatal2..

semoga kamu sejahtera selalu

sahromnasrudin said...

COMELNYA...tahniah atas kelahiran ini..kami doakan semoga semuanya akan baik2 aja ya :-)

zee said...

Cumelnyer Aiyan..besh dpt cium baby..wangi semacam jer kan?

norhidana said...

k zakie- ye time kasih ye kak... insyallah nmpaknyer mmg bercutian dlm pose nih kt kg

emy- mcm muke aku ke? hehehhe bukan muke edy

k ayu- ye time ksh kak, insyallah dana pantang betul2

en sahrom- time ksh... lama dh saya berBW

k zee- heheh kadang msm bile dia pas muntah kak hehhe

Lelord said...

comelnya Rayyan...hehehhe beso sket je baby dari najlaa dulu...ms najlaa dulu 2.45kg caesar gak

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

Puan Fifiey said...

comel!