teman2....

Wednesday, July 6, 2011

persediaan yg perlu disediakn...

as salam sume kwn2...

hari ni dpt la aku gi keje setelah dpt mc 2hari... tp jumaat ni aku ada chekup kt antenatal HKL, ntah2 terus kene thn sampai 12hb nih... so, bt masa nih dpt lah jumpa membe2 ofis sblum cuti panjang...
sebelum cuti panjang aku ngn edy dh siap2 letak brg bby dlm bakul, mana brg2 bby n brg aku yg bwk spital dh standby dlm kete dh.... ni yg persiapan utk bwk balik kg utk berpantang... maklum lps bersalin je dh sihat selamat terus nk balik johor bpantang sana...

get ready go...

6 comments:

mamasuri said...

hehehe...bagus kawan ku...
persediaan yang rapi dan tersusun..
moga-moga ko dpt bersalin dengan tenang nnti...

Kakzakie said...

Dana berpantang balik Johor di mana nie. Mana tahu tetiba sebelah rumah kakak hehehe...

Tak sabar kakak nak lihat baby Dana...

zee said...

Wah, betul2 dah bersedia ni..

norhidana said...

emy- yelah maklum dh tau tarikh kan, nk hrpkan edy sorang2 sian lak dia... huhuhu

norhidana said...

k zakie- dana balik pt kahar ayer baloi kak... dkt gk ngn benut... doakan ye kak smoga dana n bby selamat melahirkan
insyallah kalu akak tau tmpt dtg la ek

norhidana said...

k zee- heheh kalu iktkan tak tau nk rasa apa kak, cume kene gk bt persediaan sbb tak nk nnti ada apa2 yg tertinggal kalu hrp kt edy sorang2