teman2....

Tuesday, November 23, 2010

manik n aku





antara dsign yg membuat aku terdiam n lama terpikir blh atau tak aku bt... tp nsb lah hasilnyer... bt aku gembira
tp ini antara hasil manik tanpa sequin yg rumit...

7 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik arr babe
nampak moden
ko buat atas kain sutera chiffon yerk nie..
cantik ler.....

☆ lieya latif ☆ said...

cantik gilos okey...mmg ko ade kekreatifan sendiri ar dana...ko punye design mmg lain dari yg lain....cantik tau.....

yg paling aku tabik ngan org2 mcm ko ni adalah, tahan mate ko layan bende cenoet2 nie...kalo aku sure dah pening tebongkang hahahaahaha

norhidana said...

zana- mekasih2.... aah sutera chifon beb, pastu dia bt pesen yg cam kaften tuh... aku siap letak kain gam lg nk bg kukuh

lieya- 10q2.... mule2 je lieya ko rasa cam cenonet tp sebenarnyer tak cenonet sgt hehehe...
tp bile ko tgk bile dh siap ko akan rasa puas sgt tau

en_me said...

rajinnyerr akak tewww.. ehehe

norhidana said...

en me-
mekasih saya mmg rajin...
heheheh

Citarasa Rinduan said...

dana

kak suka...
kak suka...



ps: jom, manikkan utk baju kak satu hari nanti yer

Citarasa Rinduan said...

http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-lapercayalah.html

untuk dana.....saya suka blog awaklah, mari lihat entry ini