Monday, August 12, 2024

SELAMAT HARI LAHIR KE... SITI NORHIDANAH

 Assalamualaikum semua,

Sabtu 10 Ogos 2024 genaplah usiaku 24 tahun hehehhe eh. Doakan la semoga aku diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan usia, diberi kesembuhan untuk penyakitku, dimurahkan rezeki dan bahagia selalu. Takde apa sambutan, entah la malam tu Edy ajak keluar makan pun aku rasa malas. Sudahnya letak happy birthday kt keladi goreng hahhaha. 


Esoknya tu masa ke Eco Bakery, Aiyan siap nyanyikan lagu Happy birthday dengan kek ini


Edy tanya nak hadiah apa? aku cakap nak kasut je

12 comments:

  1. Selamat Ulangtahun Hari Lahir Puan Dana. Semoga sentiasa di dalam lindungan dan rahmatNya dan yg baik2 sahaja utk Puan, InshaAllah. Semoga jgk Puan Dana kerap dan rajin update blog 🤭. Sdh lama saya ikut rapat blog Puan 🥰

    ReplyDelete
  2. happy birthday Dana...syok dpt kasut baru

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir Dana..moga sentiasa sihat,panjang umur berkat dunia akhirat...lamanya tak singgah sini,rindu...hehe

    ReplyDelete
  4. HAPPY BIRTHDAY DANA

    ReplyDelete
  5. Selamat harijadi Dana. Semoga diberkati dan murah rezeki.

    ReplyDelete
  6. Happy Bday akak Dana. moga diberi kesihatan yg baik, dimewahkan rezeki & diberi kebahagiaan dunia akhirat aminnnn

    ReplyDelete
  7. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dalam menjalani rutin harian, dilapangkan dari kesulitan dan dilimpahkan rezeki yang berkat serta berpanjangan. Moga Allah makbulkan setiap permintaanmu. Aamiin Ya Rabbal Alamiin.. 🤲🏻

    SELAMAT Hari Lahir Norhidanah
    Happy Birthday to you..

    ReplyDelete
  8. 24 tahun dengan berbelas tahun pengalaman hidup.
    ammi pun bila dah banyak umur...eh dari dululah tak suka bila orang sambut birthday ammi.

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Jadi.. biar simple sambutan tapi penuh bermakna .

    ReplyDelete
  10. Saya ingin berbagi pengalaman saya mendapatkan persetujuan pinjaman dari perusahaan pinjaman Tn. Pedro, yang mana pengajuan pinjaman saya ditolak oleh bank karena kredit saya buruk. Namun Pedro memberi saya pinjaman dengan bunga 3%, sebesar 7 juta dolar AS. Saya akan mendorong orang lain yang mencari pinjaman untuk menghubungi kantor pinjaman Pedro melalui email di pedroloanss@gmail.com atau WhatsApp di +393510140339.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...