Thursday, August 15, 2024

PHOTO DIARY #27/2024

 Assalamualaikum semua,

Segmen aku paling suka bila dihimpunkan banyak gambar untuk aku bercerita. Banyak gambar banyak la cerita kan, nak tulis buat entri satu-satu tidak rajin la pulak kan. Oklah jom layan cerita bergambar jom.

kawan pejabat bagi hadiah hari jadi... 

ada yang bagi kek carrot jugak, sedap

masa ni kami tengah nak sorting baju sukan

designnya biasa je warna meriah

cuma masalahnya semua jersey nombor 10, salah cetak

bersarapan di kedai lagi hari ini


bergambar dengan cikgu yang gantikan masa Iman cuti, gambar kenangan la ni


semalam kami bersarapan di kedai jugak


hari selasa kami makan juga di kedai... 

bukan main suka dia bila dapat main benda alah ni

Mesti nanti dia mintak nak main lagi ni

19 comments:

  1. happy belated birthday Dana. part mkn2 mmg best if dgn kwn2 tambah lagi if ada menu nak try or sedap kat kedai tu

    ReplyDelete
  2. salam dino kemis bengi jemuah mbakyu dana seng ayu kuwi., hehe hepi belated besday

    ReplyDelete
  3. Boleh pulanglah kan jersey tu? Boleh pulak tukang cetak tak perasan semua nombor sama ya 😅

    ReplyDelete
  4. wah nampak kawan2 dana hepi posing

    ReplyDelete
  5. Happy Belated Birthday... Sama geng August la kita huhu.. tapi beza kita ni org laki birthday pun mcm hari biasa dah tak kesah hahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.... kita pun sama je takde apa sgt pun selalunya, lagila dh tua ni

      Delete
  6. Happy Belated Birthday Dana.
    Moga rutin harian dipermudahkanNYA.

    ReplyDelete
  7. happy belated bday Dana..semoga sentiasa dirahmati & dilindungi Allah...aamin
    alhamdulilah..ramai yg sayang

    ReplyDelete
  8. Happy belated birthday . Semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  9. Saya ingin berbagi pengalaman saya mendapatkan persetujuan pinjaman dari perusahaan pinjaman Tn. Pedro, yang mana pengajuan pinjaman saya ditolak oleh bank karena kredit saya buruk. Namun Pedro memberi saya pinjaman dengan bunga 3%, sebesar 7 juta dolar AS. Saya akan mendorong orang lain yang mencari pinjaman untuk menghubungi kantor pinjaman Pedro melalui email di pedroloanss@gmail.com atau WhatsApp di +393510140339.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...