teman2....

Thursday, September 30, 2010

mahalnyer harga ikan msk gulai..

td tgri kt jupem ada jamuan raya, ofiss aku sediakan nasi dangang... dipendekkan cite ada lah nasi yg lebih tp nasi je lauk dh takde... so aku tingin la bwk balik nasi tuh, sampai kt umah aku gi beli kt kedai dpn tu... aku beli gulai ikan 2 1/2 ketul ikan bwl, kecik n nipis je... rm2.50 dia kata... aku bg lah rm3 tp dia tunggu lg... rupenyer dia kata rm2.50 tuh utk 1 keping... jd nyer sume rm7.50... aduh mahai nyerrrrr.....

3 comments:

~ataicha~ said...

sabar je laa....

☆ lieya latif ☆ said...

fuh mmg mahal laaa dana.....tu la kan sekarang ni serba serbi mahal.....mmg kene cari kedai yg betul2 okey...tapi tu laa...susah dah nak jumpe skrang...lain la kalo kedai kat kg2 tu.....

norhidana said...

ataica- emm alahai

lieya- itulah lieya, terkedu aku... baik aku beli ikan bawal dpt 2 ekor agaknyer,....