Thursday, April 9, 2020

PHOTO DIARY #13/2020 MENU SEHARIAN

Assalamualaikum semua,

Maaf ye kawan-kawan, dalam gallery hp aku ni penuh gambar makanan. Jadi bertabah la ye semua. Moga semua menu ini jadi panduan kot korang takde idea nak memasak nanti ya.

Aku dah tak ingat menu ini hari apa, ye... hehhehhe

Popia nestum, tapi nestumnya tu tak kisar, mana entah pengisar kering aku...tapi tetap laku ya

Dah lebih 2 minggu PKP aku takde idea, jadilah bubur ayam untuk sarapan

Murtabak maggi untuk sarapan

Telur masak hancur untuk menu makan malam

Mehun sup untuk sarapan... sup ayam dan bebola

Roti prata maktek bagi, siap kari dan sambal

Sambal udang petai.. comot mangkuk lupa nk lap sebelum ambil gambar hahahah

Ayam goreng dan bayam tumis air... menu lunch

Sotong dalam tin dan tumis tempe kobis

Nasi lemak menu pagi hingga lunch

Cekodok kembung atau kuntes... minum petang

Menu sarapan pagi semalam, spagetti goreng dengan kuntes

Tengahari rendang daging dan nasi impit

Minum petang french toast..
 

20 comments:

  1. Rajin Dana masak.
    Jarang orang makan tengahari nasi impit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kene masak kak ada 3 orang penghuni umah ni yang nak di bagi makan heheheh... ala2 raya kan nasi impit bila2 juga

      Delete
  2. Pergh macam-macam ko masak ek Dana, meriah..ada timbang dah ke? Hehehehhe...
    Tapi seronokkan makan berjemaah ramai-ramai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha malas nk timbang kak takut nk nengok angka yg bertambah hahahah

      Delete
  3. Ramainya makanan
    bertambah tembamlah si Aiyan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah ni hari2 nye wak... diaorang asik lapo je

      Delete
  4. makan sesaja lah kita ye Dana :)

    ReplyDelete
  5. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete
  6. Teringinnya makan bubur tu. nak masaklah karang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubur senang je tu dik.... tumis bwg masuk hirisan ayam pastu msk beras boh la air HP 20 minit

      Delete
  7. mati2 kita ingat kek lapis apa lah kat menu nasi lemak tu..rupanya timun!!!! hahahahhahahahhahhahaah!!!!

    ReplyDelete
  8. Lama PKP ni makan jer keje kita 😂

    ReplyDelete
  9. xpa xpa iols suka tengok gambar makanan.. kasi idea jugak sikit nak masak apa sebab itulaaa soalan yg selalu ade dalam kepala hari2 sejak MCO ni hehe..

    ReplyDelete
  10. telan air liur tgk entry kau ni dana weh. semua sedap2. jenis homecook yang aku suka semuanya

    ReplyDelete
  11. Hari2 tgk Kat ig Dana.. akk suk tgk.dana unya menu

    ReplyDelete
  12. Untuk mempermudah kamu bermain guys www.fanspoker.com menghadirkan 6 permainan hanya dalam 1 ID 1 APLIKASI guys,,,
    dimana lagi kalau bukan di www.fanspoker.com
    WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    ReplyDelete

  13. ayo daftarkan diri anda di 4g3n365*c0m :D
    WA : +85587781483

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...