Tuesday, March 26, 2019

GSD 2019- hari ke 2

As salam semua kwn2,

rasa lemau lah pulak arini, opis sunyi je... tak sampai separuh yg kerja harini, esok lagi ramai yg cuti... khamis n jumaat baru aku cuti.  Itu pun tak kemana bwk aiyan ngn paksu jln2 dekat2 sini je.

Ok sambung pasal GSD hari ke 2, pada ahad tuh kul 7 lbh sampai opis dh.
Mula lah bwk turun segala hadiah, n periapan utk pertandingan mewarna, mmg meriah ngn mcm2 kerenah mak pak n anak2, tp nya kepanasan tu yg tak menahan... sama mcm sabtu tu, petang tu hujan lebat jugak


sebelum mulakan kerja nyusun2 tuh, kita ngambik gambo dulu

hadiah dan 10 saguhati... no 1 dpt basikal tuh... 

kaunter ni lah aku dok tunggu ibu bapa untuk daftar n anak2 tu dpt goodies tuh

mcm2 gaya kan... seronok nengoknya... 

power rangers pun kene bertugas menunggu murid2 tadika tu...
 mmg tumpuan betul dia hari ahad tu

Lps dh abis uruskan pertandingan tu, kami pun jln2 ke booth2 lain...
 dptlah payung ni masa cabutan bertuah

ni kt booth PEJUTA, dpt shawl ngn pen..
sabtu petang tu, sambil nunggu papa.... bestnya kalu blh pi keje pakai jeans gini utk hari2 biasa

ptg ahad, time kt bilik sambil nk tunggu kul 4.30

9 comments:

mrhanafi said...

takut la tengok power rangers kat belakang tu

norhidana miswan said...

mrHanafi- heheheh takpe dia tak garang hehehe...

Mrs. A said...

Adooila... siapalah yang kena jadi power rangers tu huhuhuu...

Sunah Sakura said...

power rangers pink takde ke? rindu la kat dia..hahahah

paridah said...

MESTI RAMAI PEMINAT POWER RANGERS NI

norhidana miswan said...

Mrs. A- hahaha dia yg suka rela nk jd power rangers tu, sbb dia ada baju nya

Sunah- hehhehe dia lelaki, n ada warna hijau je

k Paridah- mmg ramai, lagi2 budak2 tadika tu kak...

mamapp said...

Happening bya event siap Ada power rangers gitu

Siti Yang Menaip said...

hehehe siap ade power ranger !! cheq pun excited kalo gituuu hahaha..

OKje said...

Dah namanya cari makan Dana, layan ajelah. Kalau boleh pakai jeans tak lakulah nanti org jual baju kurung Dana....sapa nak beli Hihi