teman2....

Friday, August 27, 2010

berbuka pose di rumah k watie

ahad lps 22 ogos... k watie ajak dtg ke rumahnyer utk buke pose sama2... menu mmg best... nasi ujan pns,ayam msk merah (mmg sdp) acar, kuih2,n puding... yg hadir k ila, k sinchan n fren, juga kwn ofis k watie, aku juga edy... tq juga utk k ila kerna bluebery cheese yg sedap utk kek bday aku.... tq sume...




8 comments:

emy/mamasuri said...

sedapnyer blubery cheese..........
uhuk2...
hapy belated besday..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wah syoknye...dpt merase airtangan kak watie lagi...kelas gitu koooo...disuprise2 kan lagi hah......mmg syok wooo....

norhidana said...

emy- hehhehe nyum2... tp aku lg terliur mikirkan ko nyer kek batik....

lieya- heheheh... tak lah disuprise sgt... sbb k ila dh bgtau... cume tak sngka gk lah
tp mmg sedap lieya air tgn k watie.. ko kalu ngidam baik ko suh dia bt... kek coklat k watie pun nyummy

sajaaku said...

wahhhhhhhhhh..bestyner..pose2 ni dugaan mcm ni la yg kena tabah ni..

sajaaku said...

satu lagi lupa..tagline tu, saya suka..mcam2 la wak ni..

norhidana said...

saja aku...
hehehhe... itulah, tp kejap je dh nk raya kan

tagline.. hehehhe
itu kene tukar ikut kesesuaian..

dilaOHdila said...

happy birthday DANA...
pada wakil yang menaja DANA ni tq jugak. prihatin sahabat baik ni. Nanti raya kita jumpa lagi erk

norhidana said...

k dila- heheh time kasih kak...

heheheh... insyallah kak, jumpa time raya