teman2....

Friday, September 14, 2018

dino aiyan di mana2

As salam semua kwn2,

Salam jumaat ye kawan.... 
Hujung minggu ni cuti panjang lg yek, sampai isnin cuti.... seronok betul dpt rehat2 lepak2 kt umah.  
Korang tahu kan aku ni penjaga aiyan separuh masa kt opis, lps sekolah kebangsaan aku yg ngasuh dia kt opis.

So, opis aku nih am nya n bilik aku ni khasnya dh macam bilik asuhan dia lah.  Kwn2 opis aku yg perempuan semuanya mmg dia kenal lah, yg lelaki sebahagian je dia ngam yg lain2 tak berapa jumpa tu dia tak kenal sgt. 

2 Minggu lepas, dia ada beli sticker dinosor kt DIY, dia ada jnji nk bg kt kwn2 opis aku, n minggu lepas, dia pusing 1 opis utk bagi sticker dinosor ni kt kwn2 opis aku mana yg dia geng lah. 

Dia tahu tempat setiap org, ada yg org nya takde di dh tampal kt atas meja masing2... aduhai
Kt sini ada sebahagian je yg aku amik gambar... banyak lg kt pc, cpu atau meja diaorg ada dinosor kecik tu... 

*p/s...  nasib la aku mmg larang keras dia msk bilik bos aku, klu tak mau ada sekor dinosor dlm tuh huhuhuu

ni kt pc mama... 

ni meja yg dia guna utk tulis2 or mewarna... dinosor besar lg dia tampal situ

kt kabinet fail mama pun ada sekor t rex

masa dia tampal ni kwn aku takde... comei je sekor2 dia ltk


ni meja kwn lelaki opis ni jgk... sekor lg... asal boleh je

bilik lain... asal suke je dia tampal merata

9 comments:

aryan azra said...

alahai comel2 je dinosor tu

ejulz said...

hahaha.. sama la dgn anak2 buah ejulz.. habis tv n peti sejukpun kene tampal.. hehe

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- tulah kak, merata dia tampal

Ejulz- kt umah mmg jgn cite... kt opis ni yg riso, kot2 ada yg tak suka... paham2 jelah kt opis kan jns yg kaki komplen

aizamia 3 said...

Dinosour tu comel tapi dak Aiyan lagi comel.. gggrrrr... kite nak jumpa awaklah Aiyan.. kite geram kat awak.. Isnin ni kite jumpa nak.. hehehe.. pm tepi.. pm tepi..

norhidana miswan said...

k Aizamia- hahhaha... klu jln2 kl blh la jumpa kak... ahad kami free sabtu n senin edy keje

hainom OKje said...

Tanda persahabatan gitu. Hambik ko sekor sorang dinasor hahhaha... Tak pe ke Dana bawak anak kat ofis? Separuh ofis tak benarkan kan

Aiezza Sue said...

come la aiyan...bagi tanda kenangan gitu,penceria ofis.err,belum ade nursery untuk anak2 ya situ

Azian Elias said...

hehehehe.. cumel aaaa

norhidana miswan said...

k Hainom- tulah hehehe... dana dh bwk aiyan kt opis sejak awal tahun kak... bos dana pun bagi n faham

Aiezza- ada nursery kt jupem ni, tp sya ada pengalaman yg buruk antar kt nursery tu, lagi lah aiyan ni special skit... tkt kene buli lg ngn cikgu2 kt situ mcm dulu

k Azian- hehehe tulah kak, nsb kwn2 opis paham