teman2....

Friday, November 10, 2017

makan makan n makan

 as salam semua kwn2,

kwn2 maafkan diri ku rabu senyap, sbb ada kursus.... khamis lak mc sakit gg... nngis ooo sakit gigi, sampai bengkak pipi nih gara2 dia...

Arini gigih keje sbb tau atas meja banyak keje.
Saja menayang kt korang makanan sepanjang minggu nih,
bila menu nasi dh rasa tak sanggup nk telan lagi.


kerang bakar, udahla kerang nya bsr2... mmg layan

gara2 dh tak lalu mkn nasi, msk lah spageti bolgonise.... sampai 2 hari mkn menu sama... takpe

oder ngn kwn meatball nih , mmg sedap sbb buatan sendiri bkn beli frozen

menu sarapan masa mc, org sakit gg kan... nii jelah yg lalu huhuhu

12 comments:

- dieyana - said...

Lapar pulok petang2 nih
spageti tu, mcm sedap ;-))

Kakcik Nur said...

Ada masanya memang sampai kita tak tahu apa yang boleh membuka selera. Makan sekadar jangan kelaparan sahaja... :)

Warisan Petani said...

kalau jumpa kerang bakar,
sekilo pon boleh habis.

Amie said...

Kerang oh! Kerang.... mahalnya kerang sekarang ni. Teringat kerang bakar makan di tepi Pantai Remis.

hainom OKje said...

Siannya...gigi dah ok lum? Dah boleh menaip tu harapnya dah baiklah ek hihi...

Yelah kadang kadang mmg jemu jugak makan nasi ek. Uh...teringin pulak nak makan meatball oi
Semlm hakak baru buat spagheti olio Dana. Bolehlah makan hihi....

NanyFadhly said...

Sakit gigi? Oh nooo!!! akak hari tuh pun sakit gigi. Geraham bongsu kat atas berlubang, masuk makanan dalam tuh. Lepastuh dia tumbuh mcm senget...kena ke arah pipi. Sakit sangat2...ended up berserah diri pada dentist. Kasi cabut. Fuh...jap jer sakit..now dah legaaa...tak sakit dah. Hehe..anyway..akak paling suka kerang tuh dik..sedapnyaaa....

TukangKebun said...

Bila Dana kata sakit gigi.
Kak pun rasa macam ada sakit gigi juga ni.

aryan azra said...

kalau sakit gg memang sakitlah kan dana,harap2 gg dana dah ok..amboi menu orang sakit pun sedap2 tu..spageti tu memang peberet akak ngan anak2lah, baru juga buat sabtu lepas

Inani Hazwani said...

Sedapnyaa kak Dana :)

norey said...

tgk makanan lapar pulak..hujan² ni..heheh
meatball sedapp tu...

Sheila Adziz said...

wow.... sedapnya, sy yg kenyang ni terus rasa lapar.... salam kenal sis

hainom OKje said...

Dana....ko lum sihat lagi ke