teman2....

Friday, July 2, 2010

`si kodok` dan perkataan `tak cerdik`


pagi korang....

selamat bekerja n selamat juga bercuti utk kwn2 yg di negeri yg cuti hari nih,
pagi nih kene lah ceria2 kan, sbb hari last keje, esok lusa dh blh melepak2 sambil bangun lmbt hehehhe...

sebenarnya aku nk cite pg nih aku hangin je ngn `si kodok` aka `someone yg aku kene handle segala keperluan nyer`
dia tuh tak lah cerdik or bijak sgt mengendalikan sume problm kt ofis aku nih... tp dia tuh jenis yg suke menuding jari kt anak2 buahnyer... n ayat dia yg aku paling meluat... suke sgt ckp org lain `tak cerdik`... mcm pg nih dia kata seorang anak buah dia `tak cerdik` tp dlm masa yg sama dia menunjukkan yg dia sebenarnya yg `tak cerdik`...

ahak2,,, nk aje aku gelak td dpn dia... tp tkt lak dia malu sampai terjun bangunan....
`kodok2` sedarlah diri...
sebagaimana tinggi pun jawatan kite, kite pun manusia biasa gk....
ni lah gara2 dpt APC smlm, so dia rasa dia dh `cerdik` sgt...


yg kurang cerdik.....

dana

2 comments:

emy/mamasuri said...

ho ho ho..nak wat camno..
orang lain sume tak betul..dia sekor je betull..ahaks..

norhidana said...

heheheh...
dia yg tak betul tuh pun ramai yg kata kite yg slh...