Saturday, July 31, 2010

make up yg complete n new perfume






aritu masa blik kg awal bulan 7 aritu aku tertinggal beg makeup aku, sume2 tetigal... yg ada kt kl nih cume beberapa eye shodow n 1 blusher... fenin aku... nsb lah `beynd natural aku dr revlon` ada...yg lain2 sume takde... gi ofis ngn muke pucat, tensen tul

pastu slow2 kumpul blik lah bedak, lipstik n maskara body shop....
n finally smlm dpt gk sume yg asas2 n yg kire lengkap gk lah... brush blusher n eye liner....
yg kt kg tuh time raya nntilah aku amik uhuk2...

pastu aritu kn perfum body shop aku terpch kes bangun lmbt... so, dh dpt lah balik... paris hilton... (aku ni tk reti sgt)

6 comments:

  1. ohooooooooooooo nie laa new collection ko kan....wah wah wah ...meriah...boleh dikatekan lengkap hah dana.....berbunge hatikan sume dah lengkap balik...tu ar, jenuh kalo tetinggal kan.....kalo dekat leh laa pi amik...ni kalo jauh...adoi...takpe2, nanti ko dah amik, bertambah laa koleksi ko......2 beg lagi hah heheheeheh

    ReplyDelete
  2. aku rasa kena tambah lagi lah..
    budak sales girl body shop pun dah terpanggil2 dah ni...hahaha

    ReplyDelete
  3. wei makcik...sini ko nyorok erkk..
    jalan punya jalan punya jalan....terjumpa plak link ko

    amboi....complete dah set make up tu...lepas nie pergi office berseri2 balik lah yerk....eddy balik pun, di sambut ngan muka berseri2 lah yerk..

    ReplyDelete
  4. lieya- hehehe ni kire blh la nih... tp aku rindu eyeshadow hitam+silver kt kg uhuk2, itulah aritu edy dh tanya kt aku, dh amik sume ke, aku nih dh2... last2 tertinggal

    emy- hehehe oh tidak, aritu dek tmn ko aku gk yg terguda....

    zana- hehehe baru belajar2 lah beb... ni hasutan n godaan pn emy lah nih...

    edy blik sampai umah kul 4-5pagi wei... mana sempat nk makeup ahak2

    ReplyDelete
  5. dikk ada blog yerkk..ok2 akak list hehe...
    wahh bykk tu koleksi...

    ReplyDelete
  6. k lin- hehehe lama ada akaun tp baru rajin nk update heheheh...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...