teman2....

Wednesday, February 23, 2011

antara karya2 terakhir sebelum merehatkan diri

as salam sume...

pe kabar kwn2.... hrp korang sihat, mklum skrg nih kn musim org demam n tak sihat kn, skrg nih kn dek kerana selalu kurang sht n BP aku yg tak menentu, aku disarankan oleh pn emy utk aku berenti memanik, so, aku skrg mengurangkan aktiviti memanik.... ni antara karya2 terakhir lah ni...

ni kt bhg tgn ye...

n bhg bwh baju...

p/s; ni pun baju nih aku dh perap berapa lama ntah... alahai

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

bagus tul emy...amik berat tol pasal kawan die sorang nie....heheeheh...betul tu dana, dah laaa...pencen kejap memanik nie...lepas bersalin kang start laa balik......pregnant2 ni takleh penat2 sgt...kene enjoy.....ko plak ade masalah BP.....jage diri yeak laling!~

norhidana said...

lieya- heheheh dia jelah kwn baik aku kt ofis nih mmg dia lah yg jd tukang bebel kalu apa2 kt aku hehehe... itulah mmg kene pncen jap lah memanik tuh, ngn edy nyer takde kalu jd apa2 susah

Citarasa Rinduan said...

dana--
selamat sejahtera sayang..
lama tak singgah sini..
jaga kesihatan yer..
tentang bp tu...kerap makan ulaman yer....
hope kamu sejahtera..

PS: mmg jujur nak kata..awak mmg pandai memanik...karang dah okey bp tu...teruskan memanik tau...atau awak buat baju bb..tak lah kosong masa awak menanti saat kelahirannya.

norhidana said...

k ayu- ye time kasih kak, mmg ada gk mkn ulam2 n buah2... tp skrg mls tul nk mkn nasi...
time kasih utk pujian tuh kak... heheheh insyallah akan memanik tp slowkan lah skit bt masa nih kak...