teman2....

Thursday, January 30, 2014

photo diary sebelum cuti raya cine

as salam sume kwn2,

maaf yek smlm takde ntry, pagi smlm ada mesyurat agong puspanita kt NRE, putrajaya... tgri baru rombongan cik kiah balik opis, ptg lak dh mule sibuk tak dan buat ntry baru...harap maklum yek kwn2...

ni pun keje bnyak kene setel sblum cuti panjang nih kan, insyallah esok cuti balik kerteh... dr jumaat sampai isnin balik kg.... Jom lah lyn gambar yg ada nih ye


ole2 dr bffku Pn Emy dr langkawi... 

ni pic smlm lah... org sbk meting kami bergambar... 

try shawl halfmoon renda... tp yg nih bffku ckp cam ustazah, pastu ada yg ckp mcm pantin hui3

betui kan skit tudung... rasa ok dh nih... rugi tak pakai shawl murah nih... heheh beli kt mes. agong tuh rm10 je

tiap kali pg care4 msti dia nk seround main bende alah nih dulu

mule menjahit manik semula tp ya rabbi... lembab betul lah proses kerja nyer... sbb tuan nyer badan mls

dh potong rambut dh... makngah yg potong... 

kemas skit bahagian dpn tuh... 

mlm td nye dinner... mehun tomyam bersama tlr dadar... hahahha 

p/s: epy holiday n selamat raya cine kpd kwn2 sume.... masing2 sbk nk balik kg kan

Tuesday, January 28, 2014

mari mengayat awek...

as salam sume kwn2,

ni cite sabtu aritu, pg kenduri kawin anak membe opis kt semenyih... pg ber3 je sbb maktek dating n makngah lak nk lepak2 kt umah.... pg pun lwt sbb papa keje dulu pagi tuh.... sampai dlm kul2lbh... nsb jln yg kami lalu tuh ok, jem jgk lah tp ttp bergerak.

kt sana dpt lah jmpa ngn kwn2 opis gk, takdelah rasa janggal sgt... tp aiyan lah paling seronok sbb blh jln sana sini, tp mama tkt kot2 dia ngaco org kt meja lain... yelah bkn semua org kan jenis mesra n suke bdk2 nih...

kecik2 dh pandai ngorat, pandai ngayat... ntah belajar kt mana lah, kot bakat semula jadi

masa nih tgh elok lyn high5 kt tepon mama... 

pastu pasan ada awek... yg baju ijau tu kwn opis ku... tgk gaya dia... 

hahahah takde sapa ajar pun... otomatik kalu nampak gegirl mmg gini

mmg dia peramah... mmg dia suke nk berkwn.... 

kwn aku peluk pun dia ok je... jenis tak tkt org... 

tp mama nk ajak gambar sama bkn main payah

tgk... sibuk nk lepaskan diri.... (perut aku bkn beso sbb peknen yek tp sbb banyak cacing)...hahaha
sebelum org tanya baik bgtau dulu

p/s: rasa lega rodtax n insuranc kete dh buat... nk supink pun kene cut bln nih

Monday, January 27, 2014

jln2 ke gohtong jaya ep. 2

as salam sume kwn2,

sile jgn marah yek... koran ingat lg tak episod 1 jln2 gi gohtong  awal bln 1 aritu? arini takde cite best nk share jd nyer aku share sambungan jln2 kt situ yek... muahahah

rupe2nyer ada banyak lg gambar aku lum share psl jln2 kt gohtong tuh... sbk ngn cite2 lain... moh la kite yek kwn2.... ni episod dua... kang episod 3 aku letak gambar munge2 je yek kwn2 ku

kretip kan... rumput pakis tuh kalu kt kampung org tak pandang pun heheheh... 




takmo org dukung kan... nk turun tangga sndiri

aku je yg tkt nk pegang burung tuh hahahahk... udahla spek tu berkabus

aiyan gelak beso sbb brung tu nk terbang... dia duk usik2 burung tu mmg lah.... 


tgh jln2 dia usik2 aunty nih... pastu ajak gambar laju je dia... peramah sungguh anak aku nih

masa nih makngah tgh pkr nk beli pokok stoberi yg mana 1 heheheh... 

tak blh nk bergambar ber3... masa nih aiyan tgh duk lari2

masa nih pun dia dh nk turun je nih... tak suke org pegang dia

masa nih berlari pstu jth... tak nngis gk... hero kan

cantik kan... 

tp tak best mcm CH.... 






org suruh bergambar ngn buah markisah tuh... 

tp dia boleh petik sebijik huhuhui... udahla msh mentah lg

org yg paling bz jalan2 adalah org yg depan tuh... 


geram nengok cendawan kt sini

mcm nk petik je yg kecik2 gini... 


kalu dpt tnm sederet gini kt umah syoknyer... heheheheh 

abis sudah... nnti sambung episod akhir yek... muahahhah

p/s: edy tgh dlm delima nk balik kerteh ek tak... aku ikut je... blik kg ok, duk kl pun ok... jnji masa tuh cuti boleh lepak2....

Thursday, January 23, 2014

photo diary macam2 ada

as salam sume kwn2,

skrg nih asik bt ntry ptg je kan... pagi banyak keje skit lah... itu yg lembab pengeluaran ntry..
hrp korang jgn lah bosan yek, sampai tak jln2 BW blog aku lg... walaupun bos takde tp anak2 buah bos tuh ramai yg tak suke tgk aku goyang kaki...

Mls bebel panjang jom lyn gambar2 yg ada terkumpul bermcm2 ragam n cerita... sbb tu photo diary nih segmen feveret aku nyeh3

ujung minggu aritu kan makngah ngn maktek balik kg... aku kene lah lyn si bujang nih... nengok high5 sambil mkn milo crunch

org jarang bt kek maklum.... hahahha masa ada bday baru bt

sedap pulak mkn carot kek time pns2... sebekas tu kejap je abis

time2 tak lalu mkn nasi aku suke mkn benda2 mcm.. pecal

alhamdulillah dh mula dpt tempahan jht manik... 

bile rajin aku bwk sebekas beso jemput2 udang utk bekal kt opis... blh mkn ramai2

kwn opis ku rajin belikan bahulu ikan nih... sebekas beso... sbb aiyan suke mkn... 

selepas bertahun tak pakai tudung 4segi... hahahha mmg nampak bolat setalam muka aku

kui3
lunch tgri td... mee kari madams lim

brg makeup yg mmg dh abis sgt2... terpaksa beli... 


p/s: terkilan sbb bos aku mcm tuduh aku mencuri, walaupun dia tak ckp aku lah org nya yg dia tuduh tp dari cara cakap2nyer aku lah orgnyer.... senang kan dia nk jth hukum hanya kerana aku PA dia

Wednesday, January 22, 2014

WW anak johor

as salam sume kwn2,

sile jgn gelak yek... mmg aku anak johor jd anak aku pun anak johor gk walaupun lahir kt kl...



ptg ahad lps kuar nk cari susu aiyan.. 

time nk msk kete... punya lah pyh nk jlnnnn je

kasi dia main belon baru diam... tu pun mlt bebel je... anak johor kan... berbaju melayu pg jln2...
hahahah ada aku kesah

p/s: hati sakit otak serabut... bile di suspek mencuri... oh my....oh my sapa lah yg curi or missplace kah...

Tuesday, January 21, 2014

anak papa

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa... apasal lah rasa cam nk cuti je aku nih, ni sbb minggu lps cuti banyak sgt lah ni terbawak2 sampai ke minggu nih heheh... melampau sungguh tau dana nih...

dulu2 kwn2 aku or org tua2 selalu ckp, kalu anak muka iras mak or bapak tak serasi betul ke ye? aku tgk aiyan tak mcm muka aku or muka edy... tp dia mmg sgt2 ngam ngn papa dia... jeles tau mama 
kalu ngn mama asik kene smack down je, ngn papa siap boleh peluk2 lg.... ngelat sungguh tau
mungkin sbb mama lg garang dr papa kui3

kwn2 ckp aiyan ada iras2 aku, tp aku tgk biasa je...takde sama pun tp pangai mcm ada sama skit tang kuat bebel, tang tensen sama je ngn mama nyer hehehe...



dua beranak main game... 

nampak hagak over kan.... 

aiyan tang rambut ngn bulu mata tuh mmg sama mcm papa dia... 

p/s: takziah  pd keluarga bffku Pn Emy, kehilangan atuk nya semalam... al fatihah utk arwah atuk bff ku.