teman2....

Thursday, July 26, 2012

Photo diary -istimewa pose

as salam sume kwn2,

kejap je dh kamis kan, mlm ni nk kemas2 brg n baju2 utk bwk balik kg, sbb esok pas buka kami nk terus balik kg... rindu betul nk pose kt kg... sian lak kt mak abah kt kg thn ni berpose ber4 je... sbb lg 2 org aku dh culik duk ngn aku kt kl nih... heheheh

apa pesen tido gaya gini ek

sibuk je kalu tgk org baca paper

menu buke pose isnin, mehun tomyam

menu pose selasa ns goreng msk sndiri, sate ngn tahu beli kt param

aiyan syg mak ngah (sampai ttp2 mata mak ngah sbb geli)

apa tak geli, dh cium pastu jilat sekali heheheh 

menu sampingan mlm td, kerang+kepah rebus 

lauk sahur pg td

en bos cuti, apa lg memanik la kt opis heheheh...

p/s: tak sbr betul nk balik kg... maklum la thn ni beraya kt kerteh

Wednesday, July 25, 2012

WW ring ring tepon nenek

as salam sume kwn2,

arini bz skit... kite ber WW je ek, ujung minggu nih insyallah nk balik kg, rindu betul nk berpose ngn mak abah kt kg...

konon2 tepon nenek ngn hp menan dia

Tuesday, July 24, 2012

Aiyan bermanja ngn aunty Emy

as salam sume,

sory korang, arini lmbt update ntry baru, ber BW pun tak banyak umah lg... agak bz arini...
ni peristiwa tgri td, mak ngah ckp aiyan mcm kejang2, risau aku, sblum2 ni dia selalu bt2 kejang sambil gelak2, ni mak ngah ckp dia nngis... aku dh risau... tepon pn Emy ckp aku nk balik umah, dia teman je... dlm hati mcm2 pikir, tp dia bgtau aku ok kot, bkn kejang yg sawan tu kot sbb ciri2 yg di beri tu takde...
sampai2 umah dia baru pas mandi, malu2 kucing nmpak aunty Emy nyer... elok je main2... takde lak kejang2... mungkin masa tu dia meneran nk oot, itu yg nngis kot... agaknyer lah kot... dh balik ni pun mak ngah ckp dia ok je, siap dh lps oot lg... mintak2 ok jelah...
masa kt umah sempat lah dia manja2 ngn aunty Emy nyer

tgh main2 nampak mama pegang kamera terus tgk kamera

suke betul dia ada org melayan dia

mata ttp pandang kamera

gembira betul... sampai terpejam2 mata


p/s: kadang takde idea nk msk apa utk berbuka, bile ber BW dpt gk idea dr blog kwn2

Monday, July 23, 2012

Koleksi baju raya 2012

as salam sume kwn2,

selamat berpuasa... dh 3 ramadhan ye arini... syok betul mule pose ari sabtu, kalu tak msti 1st day pose kene gi keje... tp aku ada kes trajik pose ke2... sbb kul6lbh tibe2 terbatal pose... oh sadihs nyer....

aku nk share gambar baju ke2 yg aku dh siap utk raya nih... baju kepunyaan kak Ayu, citarasa rinduan... tq ye kak sbb percaya pd dana utk manikkan baju raya akak... n sorry gk sbb baju ni lwt, ada masalah penghantaran,biasalah poslaju, kadang ok kadang ko...
juga tudung kepunyaan Ct Rahani, hrp2 Ct puas hati yek...

kt bhg tgn

baju kosong mudah utk dicorakkan...

bunga close up

plumeria oren kepunyaan Ct

hrp2 sesuai ngn baju oren Ct tu ek


p/s: korang pose ni rajin msk sndiri or beli kt bazar je?..

Friday, July 20, 2012

selamat berpuasa kwn2

as salam sume kwn2,

selamat berpuasa utk semua kwn2, semoga sama2 kite dpt menjalankan ibadah ini dgn sempurna... amin


Thursday, July 19, 2012

Photo diary

as salam sume kwn2,

selamat hari khamis... lg 2hari lg sebelum sampai Ramadhan al mubarak... thn ni thn pertama aku dpt berpuasa penuh ngn edy, sbb masa thn pertama kami kawin, edy msh duk terenganu lg, so dpt berpose sama ujung minggu 2kali je sbulan, thn lps lak, masa pose tu aku pantang kt kg, jwbnyer thn ni lah baru dpt berpose sama2 insyallah... meh lyn gambar2 yg ada yek

ahak2 sile jgn mare, ni perut budak kenyang... mcm2 dia mkn

tak tau naper dia suke beno main kt tp sliding door tuh, tmpt port dia nk oot..

dpt hadiah kotak simpan menan...tp dia lak xcited nk msk situ

pot luck sebelum pose kt opis rabu nyer

pencuci mlt yg sedap

tempahan utk masa nih...


p/s: bile dh nk pose nih aku rasa seram lak... boleh tak aku siapkan tempahan baju org nih.... ada yg lum sampai lg nih aduhla

Wednesday, July 18, 2012

WW Aiyan tolong mama

as salam sume kwn2,

sejak ini bdk pandai ngesot, mmg tak reti duk diam...mak ngah tak ckup tgn, skrg ni mama lak jd mangsa terbaru...

ini dia.... mama panggil dia bt tak tau je

rasa nk geget2 je tgn dia...sblum ni dia bt tak nampak je

p/s: tak sabar nk tunggu apa lg progress aiyan... biarlah lambat,biarlah doc bebel naper brt tak naik, aku tak tau nk bt camne lg

Tuesday, July 17, 2012

Rayyan Izzan 1st birthday 15 julai 2012

as salam sume kwn2...

maaf banyak2 sbb smlm aku mendiamkan diri, internet kt opis ni takde... mmg seksa mati kutu dh aku kebosanan... nk upload gmbr kt umah... line lembab... so tunggu gk harini....

cite psl ahad 15 julai, bday pertama aiyan... kejap je kan dh setahun... mcm tak sangka... rasa mcm baru je aku bersalinkan aiyan nih.... walaupun aiyan tak sebesar bdk setahun lain... aku ttp bersyukur, aiyan tak banyak ragam, walaupun ada masalah jantung, aiyan ttp senang di jaga... alhamdulillah
meh lyn gambar yek... banyak nih...mls aku nk bt 2-3episod hehehe... time kasih gk utk kwn2 yg dtg, maaf banyak bt kwn2 yg tak ku jemput... plan bt kecik2 je... insyallah nnti bt open house nk jmpt kwn ramai2

bt sndiri je kecuali yg atas tuh... simple2 je

gmbr dr kecik sampai dh setahun

geram ngn belon2 tu

buah hati pn Emy

berpp gebu bermata bolat

heheheheh... tgk2 beza dia

darin tak takut org, sume org nk pegang

kakak suri yg menan sndiri2

ni tuan umah nih...




puding roti di bwk oleh pn Emy, mekasih beb

menu aritu, soto, spageti bolognise, rendang ngn kuih2


aiyan geram kt kek tu

suh pegang piso pun takmo

nsbla mama ada situ kalu tak... abislah kek tu




bday boy yg takmo mkn nestum... huhuhui


pakwe mak tek n family nyer...


dh last2 baru nk menan belon tuh...

muke penat



2 beradik yg comei