teman2....

Thursday, July 28, 2011

Rayyan Izzan bin Mohd Rohaidi

Rayyan Izzan atau Aiyan



as salam sume kwn2,

maaf lah terlalu lama aku menyepikan diri, 8hb julai aku ada chekup kt antenatal hkl n terus kene tahan sampai tarikh bersalin paksa aku, 12hb julai, utk dipendekkan cerita  setelah gagal IOL @ induce ngn 2biji ubat aku selamat di caesar pada 15julai 2011 pd jam 10.13pg keluarlah Aiyan... dengan berat 2.48kg.
3hari duk wad aku terus balik berpantang di kg pada ahad, so, skrg nih aku ada kt kg, di ayer baloi, pontian johor..

Sunday, July 10, 2011

12hb yg mendebarkan

as salam sume kwn2..

apa cite hujung minggu korang kali nih,msti ada yg duk umah je kn, maklum lah kt kl kn mcm2 agenda yg menyesakkan terjd..tp yg duk luar kl korang musti di penuhi ngn aktiviti yg best2 kan

aku, untuk kali ke5 telah msk wad, n kali nih aku msk wad terus sampai bersalin 12hb nih...
12hb nih aku ckup 38minggu n doc ckp aku kene pksa bersalin masa tuh, aku kene induce utk bersalin,kalu blh normal kalu tak blh mybe kene caesar, tp aku hrp2 moga blh normal lah... korang doa2kan lah ek..
dikesempatan ini juga, aku nk mintak maaf bnyak2 kt korang kot2 ada aku terkasar,terbuat apa2 yg menguris hati korang hrp korang maafkan yek,doakan aku n bby selamat 12hb nih... kalu ada kwn2 yg ada petua camne nk mudahkn bersalin normal pun sgt aku alu2kn..

nk tunggu dr jumaat sampai selasa umpama berbulan2 lamanyer

Wednesday, July 6, 2011

persediaan yg perlu disediakn...

as salam sume kwn2...

hari ni dpt la aku gi keje setelah dpt mc 2hari... tp jumaat ni aku ada chekup kt antenatal HKL, ntah2 terus kene thn sampai 12hb nih... so, bt masa nih dpt lah jumpa membe2 ofis sblum cuti panjang...
sebelum cuti panjang aku ngn edy dh siap2 letak brg bby dlm bakul, mana brg2 bby n brg aku yg bwk spital dh standby dlm kete dh.... ni yg persiapan utk bwk balik kg utk berpantang... maklum lps bersalin je dh sihat selamat terus nk balik johor bpantang sana...

get ready go...

Tuesday, July 5, 2011

masuk wad kali ke4... pengorbanan mama utk baby

as salam sume kwn2...

maaf lama aku menghilangkan diri, apa khabar korang sume... jumaat lps sampai sabtu aku msk wad lg kt HKL, alahai gini lah gaya kalu bnyak sgt penyakit... msk wad sbb BP aku yg tinggi mencanak2.. tp nsbnyer bile msk wad tuh msti BP turun so,dpt lah kuar awal...
pastu doc dh siap2 bg tarikh utk serah diri 12july 2011... huhuhu debar menunggu tarikh tu
tp jumaat ni 8hb july aku ada cek kt antenatal HKL, kalu BP tinggi comfirm kene msk terus sampai 12hb...

apa pun tq utk kwn2 di alam maya ni yg teringat2 aku, yg jenguk2 blog aku yek...

biasa la tiap kali msk wad msti kene amik drh.. sampai dh buruk dh tgn aku

p/s: kwn2 doakan yg terbaik utk aku 12hb ni ek... cptnyer masa berlalu sampai kadang aku fkr alahai seramnyer.... sume perasaan ada skrg nih