teman2....

Monday, February 28, 2011

mkn di tony romas....

as`kum kwn2...

skrg nih mmg agak mls mengupdate, ntah nape lah, lg2 ngn intenet kt opis aku yg agak gile, mcm minggu lps je 2hari tak blh nk komen kt blog kwn... sakit ati je... ntah le...
ni mkn2 hari isnin lps, lama aku tak letak gambar mkn2 kn... hehehe kwn ofis aku si ardy yg belanja kami kt tony romas nih... harga mkn alahai, mmg tak sesuai lah ngn ekonomi aku... sbb dh dibelanja mkn jelah kn
steak tuh ardy nyer appetiser- ini aku suke cendawan gureng sdp

ini emy nyer hidangan tp kami kureng skit ngn ribs nyer

disebabkan takmo mkn daging aku amik ayam je, ok gk lah

Wednesday, February 23, 2011

antara karya2 terakhir sebelum merehatkan diri

as salam sume...

pe kabar kwn2.... hrp korang sihat, mklum skrg nih kn musim org demam n tak sihat kn, skrg nih kn dek kerana selalu kurang sht n BP aku yg tak menentu, aku disarankan oleh pn emy utk aku berenti memanik, so, aku skrg mengurangkan aktiviti memanik.... ni antara karya2 terakhir lah ni...

ni kt bhg tgn ye...

n bhg bwh baju...

p/s; ni pun baju nih aku dh perap berapa lama ntah... alahai

Thursday, February 17, 2011

taman kecil en rohaidi

salam sume kwn2...

asik cite pasal tak sihat je kan, skrg nih mmg musim demam kn... begitu lah skrg nih kite digalakkan minum air banyak2...
aku takde cite sgt sambil2 kelemauan nih sbb skt kepala, tibe2 teringat tmn kaktus edy...
kaktus nih kami beli masa gi cameron aritu... aku tak minat tanam2 pokok nih tp edy yg beria2...

comel tak?aku tlg siram je

Monday, February 14, 2011

aku demam pulak

salam sume....

pe kabar sume... hrp korang sume sihat, aku nih baru je baik demam, hari selasa lps masa kt ofis bdn dh rasa lain mcm, tup2 mlm tuh bdn aku pns gile mlm tu gk gi klinik n dpt mc... demam tu kebah pastu demam balik sampai akhirnya edy kene balik kl utk jaga aku, dr selasa sabtu baru aku betul2 sihat... aduhai... seksanye
menahan pns bdn n sakit kepala... aritu cek drh platlet aku msh lg rendah... ni aku kene banyakkan minum air kosong... semoga aku akan lbh sihat lg n lg... tak sanggup lg rasanyer nk menanggung sakit

Monday, February 7, 2011

aku msk wad....

salam sume kwn2...

pe kabar sume?hrp2 moga korang sume sihat ye, lg2 pas cuti panjang kn... msti best kan..
aku yg plan takmo cuti pun dh tercuti lama jd nyer... maaf la ye dkt 2minggu aku tak update blog aku nih...
maaf ye kwn2 juga tak dpt jenguk blog korang... 28hb lps aku kene msk wad kt HKL nun, duk lah sana 3 hari sampai 30hb... pastu dpt mc 31hb... dh alang2 edy ada kt kl nih, aku terus la ikut dia blik tganu...
cuti lah seminggu itu yg hilang tuh aku lama...

aku msk wad aritu sbb BP aku naik skit nyeh3... skrg nih dh ok sbb telan ubat hari2 hehehe...

gambar aku ngn unipom hijau tu tak leh tunjuk sbb buruk beno hehehe... ni masa aku dh nk kuar...