teman2....

Thursday, September 30, 2010

mahalnyer harga ikan msk gulai..

td tgri kt jupem ada jamuan raya, ofiss aku sediakan nasi dangang... dipendekkan cite ada lah nasi yg lebih tp nasi je lauk dh takde... so aku tingin la bwk balik nasi tuh, sampai kt umah aku gi beli kt kedai dpn tu... aku beli gulai ikan 2 1/2 ketul ikan bwl, kecik n nipis je... rm2.50 dia kata... aku bg lah rm3 tp dia tunggu lg... rupenyer dia kata rm2.50 tuh utk 1 keping... jd nyer sume rm7.50... aduh mahai nyerrrrr.....

Wednesday, September 29, 2010

gambar di pagi rabu

pagi td rasa nk tayang tudung baru ngn kristal lak... heheheh...
sejak akhir2 ni aku mmg gile nk mengkristal atau memanik kan tudung aku...
tp nk jht manik kt baju raya sndiri pun aduhai... maleh sgt2






Tuesday, September 28, 2010

berjumpa kwn lama yg terpisah 9thn

ni kwn aku ayu... kami kenal masa kt uitm dulu, masa tu aku sem 1 dip SS14 sblum d tukar OM114,n ayu lak budak pre akaun kot... lps aku nk masuk sem 2 ayu lak tak dpt utk sambung dip akaun so kami terputus hubungan... akhir 2000 kami terpisah... mmg lost gile sampaikan raya tahun ni dia antar kad raya kt kg aku.... so kami pun terjumpa semula... the best part dia org dungun terengganu so msti lah dpt jumpa sbb laki aku kn org kerteh dh dkt dh... raya ke4 aritu jumpa dia... dia mmg tak berubah.. msh lg mcm dulu, masa tu terimbas kembali semua kisah2 kami..
heheh tak sangka kad raya tu penyambung persahabatan kami semula





Saturday, September 25, 2010

kemaafan yang tertangguh

sambil jahit manik mlm nih duk layan cite cerekarama kt tv3... sedih la tgk cte nih
syahdu... aduhai kalu lah jd kt diri kite camne ek... tp kt dunia nih mmg ada lg org yg perangai jaht dengki camni kn, kesian kt tina ngn mak nyer... aduh

sedih...syahdu.... menangis aku sambil menyiapkan jahitan manik

Tuesday, September 21, 2010

cik suri dan mama nya

semalam 20hb pn emy membawa anaknyer cik suri ke ofis...
punya lah ligat si montel tuh, tgri bwk mkn ke JUSCO au... aduhai... ni aksi mama nyer kt tmpt mainan... heheheh




Monday, September 20, 2010

hari raya semua org gembira... la la la

gambar2 di hari raya pertama kt kg pt kahar pontian, johor
tema tahun nih biru turqois... boria gitu





Tuesday, September 14, 2010

aktivi mlm sblum raya

aktiviti biasa time sblum raya cume membkr sate tuh aktiviti baru
aktivit memasak2 mlm raya ada tp lupe nk amik hehehhe bz beno




Tuesday, September 7, 2010

kari ayam cendawan


asik cite psl baju je mcm muak lak... kite lyn psl makn lg ek
disebabkn smlm aku tak keje, dek kerana nk menyiapkan jahitan manik
aku dpt lah msk kari ayam nih... wahhhhhhhhh sedap... lama tak msk beria camni

Sunday, September 5, 2010

menu buke kamis 2hb

ini, pn emy lah yg asik menyebut2 nk msk itu ini... aku lak yg terliur
so ini lah jd nyer

Friday, September 3, 2010

salam lebaran kwn2 ku




salam lebaran kwn2, 10 jari ku susun ampun maaf dipinta andai kata sepanjang perkenalan kite di alam cyber ni ada aku yg terkasar gurau, ada yg terkasar mengomen atau apa saja... mohon diampunkan...

berhati2 brhari raya

Thursday, September 2, 2010

aku n edy... dulu

nk letak gambar masa awal2 kenal dulu kt uitm ada kt kg, nnti lah blik kg aku cari...
msti kelakar tgk gambar masa mude2 dulu...
ni kire gambar sesi perkenalan kami semula...

perkenalan kami semula pd bulan puasa tahun 2008 tak ingt tarikh lak... masa tuh dia saja2 je msg konon nk test aku lah... ampeh
pastu jumpa balik mmg rasa lain... lps 6thn lost contek akhirnya jumpa blik
gambar yg baju kuning tuh awal 2009, gambar baju hijau masa family dia dtg merisik aku akhir 2009 n gambar nikah kami awal 2010...
kalu nk dicitekan panjang lebar sampai muntah2 korang
tp... saja nk imbau kembali... sbb bile time nk raya nih teringt
masa ni lah kami mule2 kenal semula